موضوعات

زبان های برنامه نویسی
کنسول های بازی
آموزش حذف ویروس اندروید
آموزش حذف ویروس اندروید
 آموزش خطرات کوکی‌ها
آموزش خطرات کوکی‌ها
 تصاویر اولیه بازی The Witcher 3
تصاویر اولیه بازی The Witcher 3

آمار سایت

آمار کلی
بازدید امروز: 1,474
بازدیدکننده امروز: 339
بازدید دیروز: 1,268
بازدید کننده دیروز: 332
ورودی گوگل امروز: 164
ورودی گوگل دیروز: 189
بازدید هفته: 5,300
بازدید ماه: 12,679
بازدید سال: 480,637
بازدید کلی: 876,840
» تعداد کاربران سایت: 2249
آمار مطالب
»کل مطالب: 954
»کل نظرات: 237
اطلاعات شما
» آی پی شما: 54.197.66.254
» مرورگر شما:
» سیستم عامل شما:

نظرسنجی

نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟



تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان ال سی سافت وار |آموزش،ترفند،نرم افزار و سخت افزار،بازی،برنامه نویسی،اخبار فناوری وآدرس http://lcsoftware.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

نحوه رفع پیغام خطای "No Dial Tone" در اتصال اینترنت دیال آپ(Dial Up)

نحوه رفع پیغام خطای

ممکن است در هنگام برقراری ارتباط با اینترنت از طریق دیال آپ (شماره گیری با خط تلفن) , با پیغام "No Dial Tone" مواجه شده باشید . شکل کلی این پیغام بصورت زیر می باشد:

Error 680: There is no dial tone

در این مطلب در سایت  آموزش نرم افزار و ترفند های کامپیوتر و اینترنت سعی می کنیم تا شیوه رفع این مشکل را بررسی کنیم.

 

 

1) اطمینان از امکان برقراری ارتباط از طریق خطوط تلفن

در ابتدا بهتر است از وجود ارتباط در شبکه ارتباطی تلفن منزل یا محل کارتان اطمینان حاصل کنید. برای این کار می توانید به جای محل اتصال سیم خط تلفن به کامپیوتر یک تلفن قرار دهید و سپس مطمئن شوید که خط شما امکان برقراری ارتباط را به شما می دهد.

 

 

2) بررسی وضعیت سیم تلفن

- برای اطمینان از عملکرد صحیح کابل برقرار کننده ارتباط بهتر است در ابتدا دو طرف آن را بررسی کرده و از اتصال صحیح سوکت های آن اطمینان حاصل کنید.

 

- دقت کنید که آیا کابلی که از خط تلفن شما خارج شده است , به قسمت Line مودم سیستم تان متصل شده است یا خیر؟

 

- از یک کابل دیگر برای برقراری ارتباط مودم با خط تلفن استفاده کنید. اگر مشکل شما رفع شد مطمئنا در کابل و سیم ارتباطی تان مشکلی وجود دارد.

 

- در صورتی که کابل جایگزینی جهت استفاده ندارید از کابل مودم جهت اتصال یک تلفن با خط تلفن منزل تان استفاده کنید . اگر صدایی از گوشی تلفن خارج نشود باید ایرادی در سیم ارتباطی وجود داشته باشد.

 

 

3) بررسی وضعیت مودم

یک تلفن را به قسمت Phone مودم متصل کنید و سپس گوشی را بردارید تا مطمئن شوید مودم تان امکان برقراری ارتباط را دارد و به درستی کار می کند. در صورتی که صدایی نمی شنوید باید مشکلی در مودم شما وجود داشته باشد .

 

 

4) بررسی نسخه درایور و نرم افزار مرتبط با مودم

برای ارتباط صحیح مودم با دیگر سخت افزار های موجود در سیستم شما باید از برنامه راه انداز و درایور مربوط به آن مودم استفاده کنید:

 

- در منوی Start و در گزینه Control Panel کلیک کنید. سپس گزینه Printers and Other Hardware را انتخاب کنید.

 

- گزینه Phone and Modem Options را کلیک کنید و سپس در زبانه و برچسب Modems کلیک کنید.

 

- در لیست مودم های نصب شده , به دنبال نام مودم خود بگردید و آن را کلیک کنید. سپس گزینه Properties را کلیک کنید.

 

- در کادر Modem Properties زبانه یا برچسب Driver را کلیک کنید و سپس اطلاعات مربوط به درایور را مشاهده کنید.

 

- با شرکت و کارخانه سازنده مودم تان از طریق اینترنت و در سیستم دیگری ارتباط برقرار کرده و در سایت اینترنتی آن شرکت به دنبال نسخه های جدید و بروز رسانی شده مرتبط با نوع و مدل مودم خود بگردید.

 

- البته می توانید با شرکت سازنده و از طریق ایمیل ارتباط برقرار کرده و با اعلام نوع و مدل مودم تان از سازگاری آن با ویندوز XP اطمینان بدست آورید.

 

- در صورت وجود نسخه جدید درایور آن را از طریق سایت کارخانه مربوطه دریافت کرده و در سیستم تان نصب کنید.

 

 

5) بررسی وضعیت ساختار بندی مودم در Device Manager

برای اطمینان از وضعیت صحیح ساختاربندی مودم می توانید از مراحل زیر پیروی کنید:

 

- آیکون مربوط به My Computer را راست کلیک کرده و سپس گزینه Manage را در آن انتخاب کنید.

 

- در پنجره Computer Management گزینه Device Manager را انتخاب کنید.

 

- در صورتی که مودم شما در لیست به همراه یک علامت دیده می شود:

 

● یک علامت تعجب مشکی رنگ در یک کادر زرد رنگ به معنی آن است که قطعه در وضعیت دارای مشکلی قرار دارد . البته توجه داشته باشید که یک قطعه در چنین وضعیتی ممکن است با سیستم عامل ارتباط برقرار کرده و کار کند.

 

● یک علامت ضربدر قرمزرنگ نشان می دهد که قطعه در وضعیت غیر فعال قرار دارد . البته این علامت بدان معنی است که قطعه بطور فیزیکی در سیستم متصل است ولی امکان دسترسی منابع سیستم بصورت نرم افزاری به آن وجود ندارد . در چنین وضعیتی با راست کلیک کردن بر روی نام قطعه و انتخاب گزینه Enable می توانید از آن استفاده کنید.

 

● یک علامت تعجب آبی رنگ در یک محیط سفید رنگ ویژگی "Use automatic settings" برای قطعه انتخاب نشده و آن منابع بصورت دستی باید برای قطعه تعریف شوند.

 

- اگر چندین درایور یکسان و هم نام مربوط به مودم در لیست نشان داده می شود بهتر است موارد اضافی را حذف کرده و تنها یکی از آنها را نگه دارید.

 

 

6) بررسی امکان اختلال با یک کارت شبکه

اگر شما در سیستم تان کارت شبکه ای ندارید می توانید از این قسمت صرفنظر کرده و به قسمت بعدی بروید.

 

- آیکون My Computer را راست کلیک کرده و سپس گزینه Manage را انتخاب کنید.

 

- در پنجره ComputerManagement گزینه Device Manger را انتخاب کنید.

 

- گزینه Network Adapters را توسعه داده و سپس بر روی نام درایور کارت شبکه تان راست کلیک کنید و آن را غیر فعال کنید ( گزینه Disable را انتخاب کنید)

 

در صورتی که پس از انجام این کار مشکل تان رفع شد یک اختلال در استفاده همزمان مودم و کارت شبکه سیستم تان وجود دارد.

 

 

7) بررسی وضعیت Regional Settings در مشخصات مودم

اگر کشور مربوط با نوع مودم شما اشتباه تعیین شده باشد , ممکن است در هنگام برقراری ارتباط و گوش دادن به صدای مودم با صداهای اشتباهی مواجه شوید. برای بررسی این وضعیت:

 

- گزینه Start را انتخاب کرده و سپس گزینه Control Panel را انتخاب کنید.

 

- گزینه Printers and Other Hardware را انتخاب کنید. سپس گزینه Phone and Modem Options را در پنجره نمایان شده انتخاب کنید.

 

- زبانه یا برچسب Dialing Rules را کلیک کنید. موقعیت خود را انتخاب کرده و سپس گزینه Edit را انتخاب کنید.

 

- زبانه General را انتخاب کرده و سپس مطمئن شوید که نام کشور تان را به درستی از لیست Country یا region انتخاب کرده اید.

 

 

8) غیر فعال کردن تست Dial Tone سیستم

اگر نتوانستید ایراد مربوط به پیغام "No Dial Tone" را رفع کنید ممکن است با غیر فعال کردن تست بررسی وضعیت Dial Tone در سیستم به اینترنت متصل شوید. برای غیر فعال کردن این وضعیت:

 

- گزینه Start و سپس Control Panel را انتخاب کنید.

 

- گزینه Printers and Other Hardware را انتخاب کرده و سپس Phone and Modem Options را انتخاب کنید.

 

- زبانه Modem را انتخاب کرده و سپس مودم تان را از لیست مودم های نصب شده انتخاب کنید.

 

- زبانه Modem را کلیک کنید. در کادر مقابله ای Wait for dial tone before dialing کلیک کنید تا این کادر غیر فعال شود . سپس گزینه OK را انتخاب کنید.

===================================================================

منبع  آموزش نرم  افزار و ترفند های کامپیوتر و اینترنت


http://bazdid.top/
پشتیبانی تلفنی:
چنانچه سوالی در مورد مطلب " نحوه رفع پیغام خطای "No Dial Tone" در اتصال اینترنت دیال آپ(Dial Up)" دارید، دوستان ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند.
شماره های تماس : 09167156387
شماره ارسال پیامک : 09167156387

دیدگاه های کاربران

نویسنده دیدگاه: نود لینک
تاریخ: 1393/8/16
ساعت: 7:46
سلام عزیزم وبلاگ خوبی داری
اگر که میخواهی بازدیدت بره بالا
لطفا از لینک باکس پیشرفته ما استفاده کن خیلی خوب کار راحت و سریع
در عرضیه هفته تغییرات را به خوبی احساس میکنید
ادرس لینک باکس
www.90link.ir

دیدگاه خود را بیان کنید:

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی